Dzień w Sopocie

sierpnia 16, 2017


  

Tak jak pisałam w poprzednim poście, Sopot okazał się moim jednym z ulubionych miast w Polsce. Niejednokrotnie czułam się tak, jakbym była za granicą. Piękna, biała zabudowa centrum Sopotu i klimatyczne restauracje pozwoliły właśnie tak się poczuć. Okolica do tego jest bardzo zadbana, co tylko umila pobyt. Ale dlaczego tak bardzo chciałam tam wrócić? Oto kilka powodów:


1. Zatoka Sztuki

Jest to zdecydowanie moje ulubione miejsce w całym Sopocie. Nigdy nie ma tu dużej ilości ludzi, dzięki czemu można naprawdę odpocząć. Cicho grająca muzyka w tle, wygodne kanapy i fotele, pyszne jedzenie i drinki to największe atuty tego miejsca. Zatoka Sztuki usytuowana jest przy samej plaży - można wynająć sobie leżaki lub rozłożyć kocyk bliżej morza i cieszyć się cudownym wypoczynkiem.  Restauracja i galeria są urządzone bardzo nowocześnie, co jest dla mnie dużym plusem.  








 







2. Molo

Choć jest to niestety zatłoczone miejsce, uważam, że naprawdę warto je odwiedzić. Jest to fajny pomysł na krótki spacer, dzięki któremu można zobaczyć (prawie) całą okolicę. Uwielbiam prostą architekturę, więc białe drewniane molo jest spełnieniem moich marzeń. Znajdują się na nim zejścia na niższe piętro molo, gdzie można spokojnie usiąść i popatrzeć na dalej położone Orłowo :)







3. Plaża

Nie jestem ogromnym miłośnikiem plaż, ale ta w Sopocie jest naprawdę bardzo ładna. Trzeba tylko przyjść w odpowiedniej godzinie oraz dniu, aby można było spędzić czas spokojnie i w miarę cicho. Jest czysta i całkiem duża, przez co każdy może znaleźć miejsce dla siebie. Oczywiście jeśli nie zostanie zaatakowana przez parawany, które zmniejszają ją 100krotnie :)








4. Restauracje

W tym roku w Sopocie nie spędziliśmy dużo czasu w restauracjach - większość czasu byliśmy na molo oraz w Zatoce Sztuki. Jednak udało nam się znaleźć naprawdę bardzo ładną knajpkę, oczywiście z włoską kuchnią. Standardowo zamówiliśmy pizzę - nie ma nic lepszego od niej!
Miejsce to spodobało mi się ze względu na śliczny ogródek i wszędzie rozstawione lampki.







  • Share:

You Might Also Like

10 komentarze

  1. ale sliczne zdjecia, bardzo fajne miejsca :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there my dear,

    I am in love with your look, it looks great in that combination;). And you have taken nice impressions- I love the beach:)

    Hugs from Germany
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. I spent my vacations once in Sopot,
    it's such a lovely place :)
    nice Pictures.

    take a look at my  BLOG and also  INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. great :)
    FOLLOW FOR FOLLOW? :) : FASHIONGIRL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Sopot to na prawdę malownicze, wakacyjne miasto :) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, thanks for sharing :)

    Camille xo

    www.camiwears.co.uk

    OdpowiedzUsuń